Warszawa, Śródmieście
- Cena
- 8 500 PLN
- Cena za m2
- 91,40 PLN
- Powierzchnia
- 93 m2
- Liczba pięter
- 5
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Medyczne, Inne, Inne
- Liczba miejsc parkingowych naziemnych
- 1
- Czynsz za parking naziemny (miejsce)
- 36 PLN
- Kaucja
- 1M
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Kamienica
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Rok budowy
- 1912
- Dostępne od
- 2024-05-06
- Numer oferty
- 3786/191/OLW
Udostępnij
Opis
Dostępny do wynajmu od zaraz bardzo ELEGANCKI i EKSKLUZYWNY 3 lub 4-pokojowy (93 m) lokal biurowy w pięknie odrestaurowanej historycznej kamienicy w fantastycznej lokalizacji w ścisłym centrum miasta w Al. Jerozolimskich w sąsiedztwie hotelu MARRIOTT.
Zabytkowa kamienica z 1912 roku, elegancko wyremontowana, bardzo ładna i zadbana kamienna klatka schodowa, nowa winda, monitoring, domofon, wymienione wszystkie instalacje, ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu. Piękna nowa brama wjazdowa.
Lokal składa się z 3 niezależnych pokojów biurowych (26, 18, 17 m), oddzielnego archiwum (6 m) mogącego także służyć jako czwarty pokój biurowy, obszernego (16 m) hallu wejściowego z możliwością umieszczenia w nim recepcji lub poczekalni dla Klientów, łazienki (4 m) oraz niewielkiego aneksu kuchennego.
W cenie wynajmu także komórka lokatorska.
Wysokość pomieszczeń - 3,20 m. Lokal po generalnym remoncie, w bardzo wysokim standardzie wykończenia, dbałość o historyczne detale, sztukateria. Duże nowe okna, parkiet na podłodze.
Lokal dwustronny stosunkowo cichy i widny (połowa okien wychodzi na Al. Jerozolimskie, a druga połowa na ciche wewnętrzne patio).
Lokal bardzo rozkładowy i funkcjonalny, NIEUMEBLOWANY (poza kuchnią i łazienkami), gotowy do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę zgodnie ze swoimi potrzebami.
Wejście do lokalu od strony wewnętrznego podwórka kamienicy. Dostępna w lokalu sieć tele-informatyczna i telefoniczna, sieć internetowa.
Dzięki grubym murom kamienicy nie ma potrzeby montażu w lokalu instalacji klimatyzacyjnej, latem jest optymalna temperatura a zimą po nagrzaniu długo utrzymuje się ciepło.
Dobry klimat, przyjazny firmom, wszyscy poprzedni najemcy przenosili się stąd zawsze tylko do większych lokali z uwagi na rozwój prowadzonych przez nich biznesów.
Parkowanie na ulicy bezpośrednio przed kamienicą (parkometry). Dla zainteresowanych najemców istnieje możliwość wyrobienia tzw. "Karty Parkingowej" umożliwiającej praktycznie bezpłatnie (ok. 36 PLN/rocznie) parkowanie przed kamienicą oraz w jej pobliżu !!!
ATRAKCYJNA cena wynajmu 8 500 PLN brutto (właściciel nie jest płatnikiem podatku VAT) zawiera już opłaty czynszowe do wspólnoty (w tym opłaty za ogrzewanie, zużytą wodę), dodatkowo płatne jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej.
Wymagana 1-miesięczna kaucja zwrotna.
Minimalny okres wynajmu - 1 rok, preferowany najem długoletni.
Doskonały punkt komunikacyjny, liczne linie tramwajowe, autobusowe, kolejka podmiejska, metro, prestiżowa lokalizacja w ścisłym centrum miasta. Pełna infrastruktura handlowo - usługowa, prestiżowa lokalizacja, tuż obok Pałacu Kultury, Dworca Centralnego, stacji metra CENTRUM, Rotundy.
Lokal idealny na Kancelarię Adwokacką lub Notarialną, Przedstawicielstwo, Biuro Handlowe, Agencje Reklamową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp.
GORĄCO POLECAM i zapraszam do oglądania - naprawdę WARTO !
Available for rent from January 2024, a very ELEGANT and EXCLUSIVE 3 or 4-room (93 m) office space in a beautifully restored historic tenement house in a fantastic location in the very center of the city at Al. Jerozolimskie in the vicinity of the MARRIOTT hotel.
Historic tenement house from 1912, elegantly renovated, very nice and well-kept stone staircase, new elevator, monitoring, intercom, all installations replaced, heating and municipal sewage, no gas. Beautiful new entrance gate.
The premises consist of 3 independent office rooms (26, 18, 17 m), a separate archive (6 m) that can also serve as a fourth office room, a spacious (16 m) entrance hall with the possibility of housing a reception or waiting room for clients, a bathroom. (4 m) and a small kitchenette.
The rental price also includes a storage room.
Room height - 3.20 m. The premises have been completely renovated, with a very high standard of finishing, attention to historical details, stucco. Large new windows, parquet floors.
The two-sided premises are relatively quiet and bright (half of the windows overlook Al. Jerozolimskie, the other half overlook the quiet internal patio).
The premises are very spacious and functional, UNFURNISHED (except for the kitchen and bathrooms), ready for any arrangement by the future tenant according to their needs.
Entrance to the premises from the inner courtyard of the tenement house. ICT and telephone network and Internet available in the premises.
Thanks to the thick walls of the tenement house, there is no need to install an air conditioning system in the premises, the temperature is optimal in summer and in winter it stays warm for a long time.
Good atmosphere, friendly to companies, all previous tenants always moved from here to larger premises due to the development of their businesses.
Parking on the street directly in front of the tenement house (parking meters). For interested tenants, it is possible to obtain the so-called "Parking Card" which allows you to park practically free of charge (approx. PLN 36/year) in front of the tenement house and in its vicinity!!!
Dodatkowe informacje
- Monitoring: Tak
- Kontrola dostępu: Tak
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
Pozycja na Mapie
Krzysztof Budnik
Doradca ds. Nieruchomości
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.