Warszawa, Wola
- Cena
- 8 863,50 PLN
- Cena za m2
- 95 PLN
- Powierzchnia
- 93,30 m2
- Liczba pięter
- 10
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Medyczne, Sportowo/Rekreacyjne, Inne, Inne
- Liczba miejsc parkingowych podziemnych
- 1
- Czynsz za parking podziemny (miejsce)
- 590 PLN
- Kaucja
- 3M
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Budynek biurowy
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Rok budowy
- 2006
- Dostępne od
- 2024-05-13
- Numer oferty
- 5450/191/OLW
Udostępnij
Opis
Dostępny od połowy maja bardzo Elegancki i Komfortowy NOWOCZESNY 3-pokojowy (93,30 m) KLIMATYZOWANY i UMEBLOWANY lokal biurowy w eleganckim i kameralnym biurowcu z 2008 roku w okolicach hotelu HILTON i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej.
Nowoczesny budynek biurowy z 2008 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Współczynnik części wspólnych - 13%.
Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, światłowód (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego.
Lokal składa się z bardzo obszernej powierzchni typu "Open Space" (55 m), oddzielnego gabinetu (9 m), kameralnej salki konferencyjnej (7,5 m), dużego hallu wejściowego (16 m) z możliwością przeznaczenia go na recepcję lub dodatkową powierzchnię roboczą, magazynku - pomieszczenia technicznego (2,5 m) oraz w pełni umeblowanej i wyposażonej oddzielnej kuchni (5 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach.
Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu.
Wysokość pomieszczeń - 3 m.
Minimalny okres wynajmu - tylko 1 rok - preferowany najem długoterminowy.
Wymagana 3M kaucja zwrotna brutto
Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe.
Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej. Okna wychodzą na cichy i ładnie zagospodarowany dziedziniec biurowca.
Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku.
Pomieszczenia w pełni UMEBLOWANE bardzo eleganckimi meblami stricte biurowymi, duże możliwości adaptacyjne przy dłuższym okresie wynajmu.
ATRAKCYJNA cena wynajmu 8 863 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 21,5 PLN/m - w tym ogrzewanie, woda, ochrona, sprzątanie 2 x w tygodniu) + licznikowe opłaty za zużyty prąd + dostęp do bardzo szybkiego symetrycznego łącza światłowodowego i telefonu (499 PLN/mies.) netto + 100 PLN netto za logo na recepcji + 590 PLN netto za podziemne miejsce parkingowe
Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE.
Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem, bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF.
Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem.
Idealne miejsce na Kancelarię, Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe itp.
GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !
Dodatkowe informacje
- Recepcja: Tak
- Monitoring: Tak
- Ochrona: Tak
- Kontrola dostępu: Tak
- Światłowód: Tak
- Klimatyzacja: Tak
- Podwieszane sufity: Tak
Pozycja na Mapie
Krzysztof Budnik
Doradca ds. Nieruchomości
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.