Warszawa, Wola
- Cena
- 12 000 PLN
- Cena za m2
- 101,69 PLN
- Powierzchnia
- 118 m2
- Piętro
- 5
- Liczba pięter
- 8
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Inne, Medyczne, Sportowo/Rekreacyjne, Handlowo/Usługowe, Inne
- Liczba miejsc parkingowych podziemnych
- 2
- Czynsz za parking podziemny (miejsce)
- 500 PLN
- Kaucja
- 2M
- Min. okres najmu (w latach)
- 2
- Rodzaj budynku
- Mieszkalno-biurowy
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Rok budowy
- 2013
- Dostępne od
- 2024-04-15
- Numer oferty
- 6779/191/OLW
Udostępnij
Opis
Gotowy do wynajmu od zaraz bardzo ATRAKCYJNY 5-pokojowy (118 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowy z 2 miejscami postojowymi w podziemnym garażu w bardzo prestiżowym Apartamentowcu Biurowo - Mieszkalnym OXYGEN w świetnej lokalizacji przy ul. Wroniej, tuż obok Hotelu HILTON oraz blisko stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO.
Luksusowy budynek apartamentowy zaprojektowany dla najbardziej wymagających Klientów. Długie tarasy umieszczone wzdłuż fasady apartamentowca powodują, że cała konstrukcja sprawia wrażenie niezwykle lekkiej i eleganckiej. Efekt ten dodatkowo wzmacniają jasne kolory elewacji, szlachetne materiały użyte do wystroju budynku oraz detale architektoniczne.
Teren ogrodzony, całodobowa ochrona i monitoring, wysoki standard części wspólnych, podziemny parking.
Ta granicząca ze ścisłym centrum Warszawy część miasta pomiędzy ulicą Towarową a Aleją Jana Pawła II to najdynamiczniej rozwijający się rejon stolicy. W sąsiedztwie zlokalizowane są prestiżowe budynki o nowoczesnej architekturze, a swoją siedzibę mają tu największe Banki oraz firmy.
Lokal składa się z 5 niezależnych od siebie gabinetów (20, 14, 13, 13, 9 m), osobnej w pełni wyposażonej kuchni ze zmywarką (5 m), 2 łazienek, hallu wejściowego z wydzieloną z niego recepcją oraz serwerowni - pomieszczenia technicznego.
Przykładowa obecna wizualizacja zagospodarowania lokalu na załączonym planie lokalu.
Do lokalu przynależą także aż 2 MIEJSCA PARKINGOWE w garażu podziemnym (w cenie 500 PLN/mies/stanowisko).
Wysoki standard wykończenia lokalu, ładny parkiet i eleganckie wykładziny biurowe na podłogach, duże drewniane okna zapewniające optymalne doświetlenie wszystkich pomieszczeń, plafony.
Pełne profesjonalne wyposażenie techniczne lokalu - ŚWIATŁOWÓD, sieć teleinformatyczna, alarm, wszystkie pomieszczenia KLIMATYZOWANE.
Lokal bardzo cichy, zapewniający pełen komfort ekonomicznej pracy.
Pomieszczenia w zasadzie NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę (poza kuchnią i łazienkami).
Wysokość pomieszczeń - 2,80 m.
Wymagana 1-2M kaucja zwrotna (zależna od czasu podpisanej umowy najmu).
Minimalny okres wynajmu - 1 rok, preferowani potencjalni najemcy długoterminowi.
ATRAKCYJNA cena wynajmu 12 000 PLN netto (faktura VAT) + licznikowe zużycie energii elektrycznej, ogrzewania i zużycia wody.
Doskonała komunikacja – połączenie z głównymi trasami (Al. Jana Pawła, ul. Towarową, Alejami Jerozolimskimi) oraz dostęp do środków komunikacji miejskiej (nieopodal znajdują się przystanki sieci autobusowej, tramwajowej oraz metro RONDO DASZYŃSKIEGO) umożliwi szybkie dotarcie do wszystkich dzielnic stolicy.
Lokal idealny na Kancelarie Prawną lub Notarialną, Biuro Rachunkowe lub Nieruchomości, Przedstawicielstwo, Pracownię, Agencję PR lub HR, Agencję Reklamową itp.
SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!.
Dodatkowe informacje
- Recepcja: Tak
- Monitoring: Tak
- Ochrona: Tak
- Kontrola dostępu: Tak
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
- Klimatyzacja: Tak
Pozycja na Mapie
Krzysztof Budnik
Doradca ds. Nieruchomości
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.