Warszawa, Śródmieście
- Cena
- 34 118 PLN
- Cena za m2
- 102,15 PLN
- Powierzchnia
- 334 m2
- Liczba pięter
- 10
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Liczba miejsc parkingowych podziemnych
- 2
- Czynsz za parking podziemny (miejsce)
- 210 EUR
- Kaucja
- 3M
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Budynek biurowy
- Stan budynku
- Idealny
- Rok budowy
- 2018
- Dostępne od
- 2024-04-15
- Numer oferty
- 7294/191/OLW
Udostępnij
Opis
Gotowy do wynajęcia od zaraz bardzo ATRAKCYJNE i nowoczesne KLIMATYZOWANE i UMEBLOWANE 334 metrowe biuro w prestiżowym biurowcu klasy A w w ścisłym centrum miasta w bezpośrednim sąsiedztwie Pałacu Kultury oraz stacji metra CENTRUM.
Powierzchnia biura jest na Państwa wyłączność z dostępem 24h/7 dni w tygodniu (elektroniczne karty dostępu).
Bardzo nowoczesny budynek biurowy klasy A. Prestiżowy budynek biurowy w najlepszej lokalizacji stołecznego Śródmieścia. Architektura wyraźnie nawiązuje do zabytkowego otoczenia., całodobowa ochrona i monitoring, wysoki standard części wspólnych, kompleksowa instalacja przeciwpożarowa, nowoczesny wystrój, całodobowa recepcja i ochrona, usługi recepcyjne, karty dostępu, klimatyzacja, szybkobieżne windy, podnoszone podłogi i podwieszane sufity, energooszczędny system ogrzewania i chłodzenia, system zarządzania budynkiem BMS, podziemny parking, uchylne okna, szybki światłowód.
Ogromnym atutem lokalizacji jest jego centralne położenie w pobliżu stacja metra CENTRUM, przystanki autobusowe i tramwajowe. Ciekawa architektura i otoczenie podkreślają prestiżowy charakter budynku co w połączeniu z doskonałym położeniem zapewni komfortowe warunki dla każdej firmy.
Wejścia do obiektu są objęte elektroniczną kontrolą dostępu, zintegrowaną z nowoczesnym systemem zarządzania budynkiem (Building Management System).
Bardzo wysoki standard wykończenia, dużym atutem biura jest bardzo dobre naturalne jego oświetlenie. Pomieszczenia są klimatyzowane. W oknach zamontowane są rolety.
Na chwilę obecną lokal składa się z obszernej powierzchni typu Open Space (215 m) z 30 stanowiskami roboczymi, sali konferencyjnej (17 m), dwóch mini salek - rozmónic telefonicznych (po 5 m), powierzchni typu Brak Out, serwerowni z systemem gaszenia gazem oraz w pełni umeblowanego i wyposażonego pomieszczenia socjalnego (18 m) oraz wspólnie użytkowanych z innym najemcą oddzielnych toalet.
Całe biuro całkowicie UMEBLOWANE i wyposażone bardzo eleganckimi meblami stricte biurowymi.
Przynależne do lokalu 2 MIEJSCA PARKINGOWE podziemne (każde z nich dodatkowo płatne po 210 EUR/mies).
Czynsz najmu 22,66 EUR netto/m (kurs 4,53 EUR z dn. 03.02.2022 r.) + Opłata eksploatacyjna: 20.98 PLN netto/m
Bardzo ATRAKCYJNA cena wynajmu - 34 118 PLN netto (faktura VAT) + opłata eksploatacyjna w wysokości 21 PLN/m !!!!!!
Kaucja zwrotna w wysokości 3M czynszu najmu brutto.
Możliwość umieszczenia logo i nazwy firmy przyszłego najemcy przed drzwiami wejściowymi.
Wysokość pomieszczeń - ok. 3 m.
Minimalny okres wynajmu - 1 rok, zdecydowanie preferowani najemcy długoterminowi.
Lokal idealny na prestiżową Kancelarię, Biuro Projektowo - Architektoniczne, Call Center, Showroom, siedzibę Spółki z branży IT, Agencję Reklamową lub PR, Agencję HR, Biuro Handlowe, Przedstawicielstwo itp.
SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!!!
Dodatkowe informacje
- Recepcja: Tak
- Monitoring: Tak
- Ochrona: Tak
- Kontrola dostępu: Tak
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
- Czujniki dymu: Tak
- Tryskacze: Tak
- Klimatyzacja: Tak
- Podwieszane sufity: Tak
- Podnoszone podłogi: Tak
Pozycja na Mapie
Krzysztof Budnik
Doradca ds. Nieruchomości
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.