Warszawa, Wola

Wyślij znajomemu

 
Cena
17 802 PLN
Powierzchnia
229 m2
Piętro
2

Gotowy do wynajmu od III kwartału 2022 roku bardzo ATRAKCYJNY i KOMFORTOWY 229 M KLIMATYZOWANY lokal biurowy W formie Open Spacu do dowolnego podziału zgodnie z własnymi potrzebami z 3 miejscami postojowymi w podziemnym garażu w ELEGANCKIM i KAMERALNYM biurowcu w sercu biznesowej Woli.

Nowoczesny Butikowy biurowiec oddany do użytkowania w tym roku idealnie wpisuje się w aktualne wymagania firm związane ze środowiskiem pracy. Na terenie kompleksu znajdują się zielone wyspy z bujną roślinnością i małą architekturą, uprzyjemniające spotkania i rekreację. Na dobry klimat i samopoczucie osób zatrudnionych w biurach zapracuje m.in. duży zielony dach budynku.

Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, całodobowy dostęp do budynku. Współczynnik części wspólnych - 18%,

Budynek wyposażony jest w centrale wentylacyjne umożliwiające dobór odpowiednich filtrów powietrza. Dla bezpieczeństwa, poszczególne powierzchnie na terenie budynku wyposażone są w odrębne systemy wentylacyjne, a sieć wentylacyjną biurowca zabezpiecza dodatkowo nadrzędny system BMS, monitorujący min. parametry powietrza.

Na każdej kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szafy crossowej do wyłącznego użytku Najemcy.

Wynajmujący w uzgodnieniu z najemcą dostarcza powierzchnię biurową wykończoną pod klucz zgodnie ze standardem budynkowym:

• podnoszone podłogi;
• puszki podłogowe (Floorbox);
• wykładziny podłogowe antystatyczne;
• nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji;
• podwieszane sufity;
• oświetlenie powierzchni biurowej – min. 500 lux na stanowisku pracy;
• podział ściankami działowymi w proporcji 30% gabinety/70% open space (do ustalenia i potwierdzenia na etapie
przygotowywania space plan);
• drzwi pełne;
• instalację okablowania elektrycznego;
• instalacja okablowania strukturalnego – kat. 6;
• szkieletowa instalacja okablowania telewizji satelitarnej/DVBT;
• uchylne okna;
• rolety;
• wykończone powierzchnie toalet;
• CCTV na powierzchniach wspólnych;

Wynajmujący pokryje koszty projektów wykonawczych, przygotowania space-plan, wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń do kwoty 65,0 PLN/m² powierzchni netto w ramach kontrybucji.

Dostępny lokal składa się na chwilę obecną z bardzo dużej powierzchni typu "Open Space" (229 m) gotowej do zgodnej z oczekiwaniami potencjalnego najemcy adaptacji pomieszczeń i jego podziału w uzgodnieniu z wynajmującym.

Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu i proponowanym podziałem powierzchni (do uzgodnienia).

Wynajmujący proponuje dwa warianty cenowe uzależnione od długości trwania kontraktu:

Wariant I – 5-letni okres najmu:
• czynsz bazowy – 15,95 EUR/m² pow. biurowej brutto
• miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce

Wariant II – 3-letni okres najmu:
• czynsz bazowy – 16,90 EUR/m² pow. biurowej brutto
• miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce

Wynajmujący proponuje jako bonus jeden miesiąc zwolnienia z czynszu za każdy 1 rok najmu, jednak nie więcej niż 25% czynszu miesięcznie co przy wariancie 5-letnim daje efektywny czynsz najmu na poziomie 14,62 EUR/m2 pow. biurowej brutto a przy wariancie 3-letnim efektywny czynsz najmu na poziomie 15,49 EUR/m2 pow. biurowej brutto - Rabat zostanie rozłożony na cały okres trwania umowy najmu.

Miesięczna zaliczka na opłaty eksploatacyjne wynosi 23,0 PLN/m2 powierzchni najmu brutto i obejmuje m.in: zarządzanie budynkiem; ogólne zużycie wody i energii elektrycznej na powierzchniach wspólnych budynku; ochrona przeciwpożarowa zapewniona przez nowoczesny system SAP oraz HVAC; nadzór przeciwpożarowy; ubezpieczenie budynku; podatek od nieruchomości; serwis techniczny odpowiedzialny za nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu; serwis sprzątający odpowiedzialny za utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, garażu oraz terenu
zewnętrznego; całodobowa ochrona budynku; obsługa recepcyjna; wywóz śmieci.

Z opłat eksploatacyjnych wyłączone są: sprzątanie powierzchni najmu Najemcy, opłaty za zużywaną przez Najemcę wodę i energię elektryczną w pomieszczeniach Najemcy, wydatki związane z ogrzewaniem/chłodzeniem powierzchni biurowej Najemcy, opłaty za usługi telekomunikacyjne i Internet.

Najemca po otrzymaniu zgody Wynajmującego jest uprawniony do umieszczenia swojego logotypu wewnątrz budynku, w wyznaczonych w tym celu miejscach np.: w holu recepcji głównej na parterze, miejscach parkingowych, jak również przed wejściem na powierzchnię biurową.

Po podpisaniu Umowy Najmu, Najemca zobowiązany będzie do przedstawienia Wynajmującemu nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub wpłacenia depozytu (kaucji) na konto bankowe w wysokości pełnego 3M czynszu (za powierzchnię biurową brutto, miejsca
parkingowe i ewentualnie inne powierzchnie) oraz zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT.

Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji w porozumieniu z Wynajmującym.

Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE.

Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 15 minut spacerem. Budynek położony jest w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia.

Około 2 km na wschód, przy ul. Prądzyńskiego zlokalizowane jest Warszawskie Centrum EXPO XXI oferujące ponad 17.000 m2 powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, podzielonej na 4 hale wystawiennicze i 10 sal konferencyjnych.

Dodatkowy atut stanowi Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska (wraz z trasą N-S Lotnisko –
Marynarska), zlokalizowana w odległości ok. 4 km od budynku (wjazd Al. Prymasa Tysiąclecia w trasę S8 w odległości 550 m).

Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp.

GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!!

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Alarm: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak
  • Tryskacze: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Podwieszane sufity: Tak
  • Podnoszone podłogi: Tak
Krzysztof Budnik

Krzysztof Budnik

Doradca ds. Nieruchomości

Formularz Kontaktowy

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę " M Kwadrat " sp. z o.o. dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest ” M Kwadrat ” sp. z o.o. z siedzibą przy Warszawska 58, 05-805 Otrębusy (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres otrebusy@mkwadrat.eu… czytaj więcej

 

Najlepsze oferty w jednym miejscu